In een vrijblijvend gesprek verzamelen we zoveel mogelijk informatie. We komen erachter waar jij hulp bij nodig hebt. Misschien is dit bij de gehele woning, alleen bij een aantal kamers of misschien zijn het alleen de puntjes op de i. Wat vind je mooi en wat niet? Aan het einde van dit gesprek weten we precies waar jij naar op zoek bent en waar ik je bij kan helpen.
Na de intake stuur ik je een gepersonaliseerde offerte op maat met de verschillende diensten die ik je kan aanbieden. Daarna is het aan jou om akkoord te geven. Zodra ik een akkoord heb, stuur ik jou een samenvatting van onze intake. Dit doe ik zodat we zeker weten dat we er hetzelfde over denken en na goedkeuring ga ik gelijk aan de slag.
Ik begin met het uitwerken van de algemene sfeer. Dit verwerk ik in moodboards en stuur ik daarna naar jullie op. Op deze manier kunnen we zien of de vertaling van jullie wensen klopt. Klopt het? Dan ga ik verder op deze sfeer en maak ik het plan af. Afhankelijk van de afgesproken dienst ga ik aan de slag met de overige moodboards & tekeningen.
Ik presenteer het plan bij jou aan huis. Ik neem de moodboards, tekeningen en alle stalen die daar bij horen mee. Denk hierbij aan de kleuren van de wanden, behang, meubelstoffen, soorten hout en/of een bepaalde steen van het keukenaanrecht. Tijdens het presenteren van het plan kan het voorkomen dat er een bepaalde stof en/of item niet in de smaak valt. Dan kunnen we gelijk schakelen en op zoek gaan naar een andere optie. Na de presentatie ontvang je van mij het plan en een excel bestand met alle gekozen items, kleuren, materialen en waar/hoe je deze kunt aanschaffen. Je kunt dezelfde dag gelijk nog het plan uitvoeren!
AFSTYLING | EXTRA OPTIE
Deze fase komt niet altijd voor, maar is wel een hele belangrijke fase. De afstyling. Hierbij ga ik speciaal voor jou inkopen en in overleg haal ik de laatste items om de woning af te maken. Denk aan interieurboeken, vazen, kandelaars en meer. Deze items neem ik mee naar je huis en zet ik gelijk op de juiste plek!
UITVOERENDE WERKZAAMHEDEN | EXTRA OPTIE
Heb je zelf geen tijd om contact met de leveranciers te houden, bestellingen te plaatsen en of andere taken te doen? Geen zorgen! In overleg kunnen we na de presentatie bepalen welke taken je nog graag uit handen wil geven. Hierbij werk ik op uurbasis. Om de twee weken factureer ik de uren zodat je zelf een goed overzicht hebt van de uitgaven en het tijdsbestek.
TIJDSDUUR
Na een intake stuur ik op dezelfde dag een uitgewerkte offerte op. Zodra de offerte is goedgekeurd ga ik zo snel mogelijk aan de slag. Gemiddeld hou ik tussen de drie en vier weken aan voor het maken van het plan. Dit geeft mij ruim de tijd om stalen en stoffen te bestellen en deze op tijd te ontvangen.
Het uitvoeren van een totaalplan van begin tot eind is gemiddeld tussen de 3 tot 6 maanden. Dit i.v.m. het bestellen en het leveren van de meubels. Meubels op maat hebben gemiddeld een leveringstermijn van tussen de 6 en 14 weken.
KOSTEN INTERIEURADVIES
Elke woning is uniek en daarbij zijn de wensen voor een advies heel persoonlijk. Daarom kan ik van tevoren geen vaste prijs geven voor een interieurplan. Een intake is daarom altijd vrijblijvend en na dit gesprek kan ik jou duidelijkheid geven over de kosten voor het plan.